Što je to umjetna inteligencija, do koje je mjere zapravo inteligentna, na kojem principu funkcionira generativna inteligencija, od kada je prisutna u našim životima, koje sve platforme koriste UI, što je sa zaštitom podataka i autorskim pravima, u kojoj je mjeri korištenje alata UI u obrazovanju i znanosti etično ili neetično, gubi li Google primat zbog ChatGPT-a, što nam omogućava personalizacija umjetnom inteligencijom i kako se nadopunjuje sa drugim digitalnim alatima, može li nam UI pomoći u lakšem savladavanju gradiva i u kolikoj mjeri može potaknuti našu kreativnost i poduzetničke kompetencije za budućnost?
Gostujuće predavanje koje će održati gđa. Andrea Bilandžić, mag. oec., ponudit će odgovore na ova, ali i brojna druga pitanja, kao i primjer jednog uspješnog projekata finaliziranog uz pomoć alata UI, eye tracking-a i facial expression analisys metode.
Andrea Bilandžić, mag. oec., završila je Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, smjer marketing. Svoje znanje iz područja kreiranja vizualnog identiteta, brendiranja i PR-a dodatno je usavršavala pri „London School of Public Relations“. Zaposlena je kao profesorica ekonomske skupine predmeta u Turističko-ugostiteljskoj školi Split, a trenutno je doktorandica Sveučilišnog doktorskog studija „Poslovne ekonomije u digitalnom okruženju“ koji djeluje pri UNIDU i EFZG. Posljednjih nekoliko godina mentorica je učenicima u osmišljavanju i realizaciji projekata i digitalnih aplikacija koji su redom osvajali nagrade za najbolje digitalne projekte u turizmu i obrazovanju. Posljednji u nizu: Projekt Yours Digitally, Central Dalmatia predstavlja primjer personalizacije uz pomoć umjetne inteligencije (AIP) i neuromarketinških alata u funkciji kreiranja i odabira najboljeg projektnog rješenja.
Gostujuće predavanje održat će se u petak, 9.5.2025. godine s početkom u 16 sati u učionici KOP_II_107 u okviru kolegija Upravljanje poduzetničkim projektima i Ponašanje potrošača.